Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

lördag 1 februari 2014

Travel Blog Awards 2013

Min blogg är nominerad och det kändes ju stort men jag tycker inte att jag förtjänar det då bloggen det senaste året nästan legat nere. Så jag har inte lagt upp deras widget på min blogg och deltar helt enkelt inte i omröstning. OM ni ska rösta på någon blogg under kategorin "Bo och leva utomlands" så går ni in här och röstar på Ingabritts blogg "Aktuellt i Grekland". Hon förtjänar verkligen att vinna!!!!

4 kommentarer:

Grekland nu sa...

Men oj, vad snäll du är!! Tack, tack och kram!

Bertil sa...

Hej Karro!
Idag skriver du om Blog Awards. Min sambo och jag blev nominerade till Friendship Award förra året i september. På världsturistdagen blev vi inbjudna till kulturhuset i Rethymno stad för att ta emot denna utmärkelse ur borgmästarens hand. Vi är mycket hedrade av detta. Vi har ramat in detta fina papper, av typ pergament, och satt upp på väggen. I maj går nästa resa till "våran" stad. Ha det underbart! Vänliga hälsningar.
Bertil Rydström med sambo i Göteborg.

Anonym sa...

Hej!

Jag fick tips om din blogg från http://anitaskreta.blogspot.se. Det är nämligen så att vi ska gifta oss i Chania nu i sommar och har en del frågor och praktiska saker vi skulle behöva lite hjälp med. Så jag satt en dag och surfade runt på nätet och hittade till Anitas blogg och hon tipsade mig vidare till dig. Om du tycker det är ok så skulle jag vilja maila dig och fråga lite om dina tips på florist och frisör i närheten av Chania?
Hälsningar Karin

Karro sa...

Bertil, jag tror inte att jag hann svara tillbaka på ditt mail men wow vilken ära. Men det förtjänar ni ju, trogna Kreta gäster som ni är. Grattis!!!

Karin, självklart ska jag hjälpa dig. Maila mig på karolinkarlsson@hotmail.com då min hemsida "Bröllop på Kreta" inte är klar än. Vi höres!!!