Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

torsdag 12 september 2013

Men hur kunde det gå så fort?

För 4 år sedan skolades din storebror in på "för-lekis" och du själv låg i magen. Från liten baby fick du hänga med till skolan och hämta storebror så du har i princip vuxit upp på skolan. Alla fröknar "känner" redan dig och när dom började fråga vilket år det var din tur svarade jag 2013 men att det är läääänge tills dess. I 4 år har jag varit hemma och sett dig och dina storebror växa upp och delat varje stund med er fylld av skratt, glädje och samlat på mig en massa underbara minnen. Denna småbarnstid kommer aldrig tillbaka har jag insett och jag fortsätter att njuta och lever helt för mina barn (familj).
Vips så var 2013 här och du tog stolt på dig din lilla ryggsäck. Som du längtat och väntat. Min lilla tjej är stor och vinkade tufft hejdå till mamma och försvann in i klassrummet. Inga tårar och skrik här inte. Det var i stället mamman som fick blinkat bort några tårar bakom solglasögonen. Hur kunde tiden gå så fort? Min älskade söta Chrissi!!! Kali arxi, bra skolstart till dig och din bror, din egna livvakt i klassrummet bredvid. Puss till er båda// Mamma

2 kommentarer:

Unni sa...

Trygt og godt for ei lita jente å ha en storebror på samme skole :-) Lykke til med skolebarna!

Mathilda Hjälmén sa...

Hejhej! Vet att det inte passar till inlägget men hittade ingen email eller något sånt! :) jag och min sambo tänkte åka ner till agia marina 19 oktober. Tänkte bara höra hur det är med restauranger och butiker och sånt så sent.stänger de eller har de öppet året om? Mvh Mathilda
Mathildahjalmen@live.se