Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

måndag 10 juni 2013

Njuter fullt ut

En dag kommer jag att tänka tillbaka på den här tiden då barnen var små och tänka gud så underbart det var!! Så därför njuter jag av varje stund och minut med dem. ( för att inte låta för hyperpositiv och överlycklig så kan jag erkänna JA det finns jobbiga, tröttsamma och tålamodstrytande stunder också när man spendera hela dagar med sina barn. ) Men jag sollar bort det och kommer bara ihåg de roliga stunderna. Som på bilden då vi softar på stranden hela familjen, käkar hamburgare, halvsover lite i skuggan, badar mer och åker inte hem förrän på kvällen. Ja, jag njuter!! På fredag stänger skolan. Vet inte vilka som är gladast? Barnen eller deras mammor. Slut på all läxläsning, yippie!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei.
Jeg kom over bloggen din og syntes det var gøy å lese om ditt liv på kreta!
Selv har jeg tidligere bodd der i 5 år i sommersesongen,men har nå flyttet hjem til norge å har vært her i 3 år.
Jeg har gresk kjæreste og vil så gjerne flytte ned for å bo, men så er jeg så redd for fremtiden med tanke på økonomi osv. Jeg er 26 år.
Hva har du om tanker rundt det? ville du ha frarådet meg å prøve? Hadde vært helt supert med svar fra noen som har god erfaring :) Takk på forhånd! Tina