Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

tisdag 19 februari 2013

Familjebilden

Fran att knappt mala alls fylls nu malarbockerna med gubbar. Detta ar familjebilden. Spegelvand i scannern darav konstigt namn och datum. Fran hoger till vanster Chrissi, mamma, pappa och Kyriakos, men det ar val en sjalvklarhet. Och nej jag ar inte gravid utan det ar mat i mammas mage, det sa i alla fall Chrissi nar jag fragade. Om vi alla i familjen ar tunnhariga och bara har ett harstra pa huvudet kunde hon inte svara pa. Kyriakos menade att det var antenn, hmmm, vilken planet ar vi ifran? Roliga barn i Roliga familjen.

1 kommentar:

Bertil i Göteborg sa...

Hej Karro!
Vist är det underbart när barnen släpper loss sin konstnärliga ådra.
Ibland har man förstås "lite" svårt att se vad teckningarna föreställer men för barnen är det ju självklart.
Tyvärr försvinner den här tiden väldigt fort så min sambo och jag har försökt spara dessa alster. Idag är det roligt att plocka fram dessa och visa barn och barnbarn. Vi har ännu inte beställt resa till Kreta eftersom min sambo väntar på diskbråcks operation. När detta är avklarat kommer vi.
Ha det underbart!
Bertil och Anna-Leena i Göteborg.