Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

söndag 27 januari 2013

Tomt

Sorry, jag ar har. I Grekland alltsa. Sista inlagget var innan jul ser jag och det betyder att jag tog ett riktigt laaaangt juluppehall. Vi ar friska och mar bra men jag har bara inte funnit inspirationen till att skriva. Bloggen kommer fortsatta men jag vantar pa inspirationen, varmen, sommaren, nagra svar om framtiden och sen KOR VI IGANG igen!!
Har regnar det forresten och ar kallt sa inget att langta sig bort till. Vi eldar for fullt i brasan och nu ska jag krypa upp i soffan och sticka. Japp, jag har borjat sticka. Just nu en poncho till Chrissi.  Till er som ar kvar har pa bloggen onskar jag en fin sondag! Skona Sondag!!

6 kommentarer:

Majsan sa...

Skönt!!! Alltid gott läsa ni har det bra.

Kram från oss

Anonym sa...

Trevligt att du är tillbaka.

Eva in Athens, Greece sa...

Så roligt att du börjat sticka, hoppas det går bra. Jag skulle oxå vilja börja med något handarbete. Synd att inte dygnet har 48 timmar!
Ha en fin kväll och en bra vecka!
Kram

Bertil i Göteborg sa...

Hej Karro!
Roligt att du är tillbaka igen. Vi har saknat din blogg. Hälsningar från Göteborg.

MalinM sa...

Hej
du verkar vara en tjej som har koll på läget.

Vi ska gifta oss på Kreta i juni. Vi ska bo i Agia Marina och behöver ett ställe att ha middagen på (10-15 vuxna och sju ganska små barn). Har du något bra tips?

Karro sa...

Malin, maila mig pa karolinkarlsson@hotmail.com sa ska vi se vad vi kan hitta pa. Trevlig helg!!!