Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

onsdag 19 december 2012

21 December 2012

Alltsa forst var det SAS-krisen och oron over vara flygbiljetter. Sen la det sig och jag fick hoppet tillbaka om att antligen fa fira julen i Sverige. Sen kom dagen da vi hade tid hos polisen for nytt pass till Chrissi. Givetvis var Giorgos tvungen att jobba sa jag fick "raggat" upp en stand-in pappa som liknade Giorgos. Jo da, allt gick fint, allt loser sig har i Grekland. Passet ar har och idag ska jag borjar tvatta klader och packa infor fredagens resa. Vi verkar antligen fa fira en svensk jul om nu inte varlden gar under just den 21 December, men det tror vi val inte va?

6 kommentarer:

Grekland nu sa...

Nej då, det tror vi inte, så ha det så jätteskönt i Sverige!! Och GOD JUL!

Anonym sa...

Hej Karro. Härlig blogg :) Tänkte höra om du har en mail man kan få kontakta dig på? Jag är en tjej på 25 år som träffat en kille på kreta. Behöver lite tips men om du inte vill att jag ska kontakta dig så är det inga som helst problem. MVH Therese

Karro sa...

Hej Therese! Jag har problem med min mail men ar du pa FB sa kan du bli min "van" dar och maila mig. Karolin Karlsson , sand mig en vanforfragan bara. Vi hores!! Karro

Karro sa...

Therese, Du kan maila mig nu pa karolinkarlsson@hotmail.com
da min mail nu fungerar.

Anonym sa...

Men Karro, blev ni kvar i Sverige, eller vad har hänt med din blogg??

Anonym sa...

Men Karro, var har du tagit vägen? Saknar dina inlägg! Pernilla