Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

måndag 26 november 2012

Helg i Athen

60 timmars semster, avkoppling, aventyr, underhallning, shopping i Athen. Jag och mannen. Inga barn. Utlandssvensken gick fnatt pa IKEA. Det ar ju som att komma hem. Ahhhhh!!!!!
Vi bodde pa Hera Hotel som var superfint och lag precis vid Akropolis och tunnelbanestationen. Jag ar nu en hejare pa att aka gron, rod och bla linje hit och dit.
Att sedan weekenden fick ett trakigt slut och att jag grat pa flygplatsen ar en annan historia som vi tar en annan dag.

3 kommentarer:

Eva i Tyresö sa...

Men du måste tala om vad som hände där? Jag blir så orolig.

Karro sa...

Inget att oroa sig over. Jag maste bara forst komma over min forlust sen kan jag skriva vad som hande, haha.

Annika ( halmstad) sa...

Men.. Så där kan man ju inte skriva.. Hugaligen.. :(