Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

lördag 27 oktober 2012

Go morron!!!

Vaknar 07.30 och fran sovrumsdorren ser jag kryssaren komma in. Wow, vilken tur dessa gaster har. Efter en dalig och regnig start pa veckan kom solen tillbaka igar fredag. Yeah, korde 3 maskiner med tvatt. Och idag kommer ocksa bli en fin dag. Svenska undervisning med froken Sofia star pa programmet och Kyriakos kan nu lasa enkla meningar.
Chrissi har kommit in i en period da hon vill veta hur mycket klockan ar. Mamma, ti ora einai? ( hur mycket ar klockan) Spelar ju ingen roll om jag sager 4 eller 12 for hon har ju iiiiiingen aning. Sa jag svara 5 och da pustar hon ut och sager ah va bra. Forstar inte vad som ar bra med det men sa ar det val med 3 aringar och deras tankar. Inte latt att forsta sig pa vad som cirkulerar i deras tankar.
Trevlig helg pa er och inatt far vi sova en timme extra......ja for er som inte har smabarn i huset. For imorgon bitti spelar det ingen roll att jag sager till Chrissi att klockan ar BARA 6, sov lite till, hon vill har valling anda.

1 kommentar:

Majsan sa...

Åååå e det mina gäster kanske, vinke vink

KRAM