Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

fredag 19 oktober 2012

Gamla Kretagaster

Igar kvall ringde telefonen och pa displayen sag jag ett svenskt nummer. Det var en gammal Apolloresenar och kar Kretagast som bara ringde och undrade hur jag, familjen och Grekland madde. For han hade sett pa TV-nyheterna om demostrationer, brak och all ilska fran Athen. Jag svarade att vi har det lugnt har ute pa Kreta. Vi ar friska och glada aven om vi lever mitt i krisen. Men jag blev valdigt glad over hans telefonsamtal och omtanke. Idag ar det fredag och for forsta gangen pa 6 mander tror jag som Giorgos inte jobbar fredagkvall sa idag kanske det blir fredagsmys med go mat och vin, chips och ungarna framfor TV. Njut av dagen och trevlig helg pa er!!!

Inga kommentarer: