Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

torsdag 6 september 2012

Trott idag

Oj det ar trottsamt idag. Och nej det blev ingen Remos konsert sa jag kan inte skylla pa den. Nej barnen har fatt nagot skit med feber och diarre.( Snalla Johanna, sag att dina barn ar friska och hoppas ni klarar er.)
Sa varje gang jag var uppe pa toa, hamtade vatten, gav febernedsattande, bytade svettiga pyjamasar sa tittade jag pa klockan och undrade "Har han borjat sjunga nu", "vilken sang sjunger han nu".
Sa gick jag tillbaka och la mig bredvid en febrig dotter. Jaja, vad ar en bal pa slottet.......
Remo,ses nasta sommar!!

1 kommentar:

Jo sa...

Men usch vad trist! Då var det det som Kyriakos kände av redan under dagen... Nej, här är alla än så länge friska. Förutom en rinnig näsa (Max). SJälv är jag också ganska förkyld och seg, men magen är ok. Hoppas de tillfrisknar snart!