Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

fredag 21 september 2012

Ja ma hon leva......

Nyvaken men glad over familjens skonsjungande Happy birthdag ( vi kunde inte enas om svenska eller grekiska sa vi tog pa engelska, plus att det ar den enda fodelsedagssang Chrissi kan och har ovat pa en langre tid). Stort grattis mitt charmtroll!!! For 3 ar sedan kom du till oss, din lilla fula fagelunge, men idag ar du det sotaste man kan vila ogonen pa. Att lyssna pa dig nar du pratar med dina dockor, bilar och nallar ar den ljuvligaste musiken i mina oronen. Men din starka stamma, skrik och ilskna humor har fatt mig till att alltid ha huvudvarkstabletter hemma, hahaha!! Du kanner definitivt inte till det svenska ordet lagom, for det ar allt eller inget som galler for dig. Min bestamda lilla dotter. Vissa dagar sager du till mig att du inte alskar mig overhuvudtaget medans andra dagar hanger du om min hals, pussas och alskar bara bara bara mamma!!! Arg eller glad, jag alskar dig varje dag, Chrissi!!! Din mamma.

Inga kommentarer: