Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

onsdag 5 september 2012

Antligen

Antligen fick jag och Johanna till med var traff som vi pratat om i evighet. Vilken lyckad dag!! Fullt os med fyra smabarn i huset men det gick bra. Elli och Kyriakos fann varandra medans Chrissi ville "kasta ut" Max fran sitt rum. Nej dar vi han inte vara. Och mycket "diko mou, diko mou" min, min och inte lata Max fa ta hennes saker.
Sen hann Paleochora ganget med ett besok i stan med shopping. Dar var det lite som att slappa los hundarna som varit bundna hela dagen. Min son kan latt liva upp aven den lugnaste tjejen med sina tosigheter, trick och bus. Avslutningsvis akte vi en svang till Jumbo.

Tack Johanna for att du tog med barnen och kom till oss. Det var jattekul att antligen fa traffas. Vi bor langt ifran varandra fast anda ar vi nara varandra, du forstar vad jag menar. Gardagens roliga minnen och stunder "hjalper" mig att ta mig igenom denna dag och forlust over Remosbesoket, haha!!! KRAM

3 kommentarer:

Grekland nu sa...

Så kul att ni kunde träffas! Det är lite speciellt det här med att träffa andra bloggare. Kan förstå att ni hade mycket att prata om som har barn i liknande ålder. Jag följer ju båda era bloggar så jag tycker ju att jag känner er också på nåt vis...

Jo sa...

Karro! Det var verkligen mysigt, något jag hade gjort varje vecka om det bara varit halva vägen... Det gick ju bra med körningen förstås, men tack vare mitt fina planerande så Max kunde sova. Jag var lagom slut när jag kom hem, det tar på krafterna att besöka "storstan", haha! Har visst blivit en lantis. Maten och sötsakerna var underbara och att få prata med dig (det vi nu hann med mellan barn som bråkade eller trillade eller hällde ut lego/pusselbitar osv) var otroligt skönt, någon som kan förstå precis. Tack för att du tog så väl hand om oss! Kram!

Eva i Tyresö sa...

Så roligt att läsa om mötet.
Jag har följt jo i många år och karro en hel del. Sakanade dig när jag trodde du slutat skriva men hittade uppdateringen och blev glad. Jag förstår att det var kul att mötas även om 4 barn förhindrar en del samtal!"!!
Bra att det blev av !!!