Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

fredag 3 augusti 2012

Inte som jag tankt...

Det lat ju fint om den varma augustikvallen och musik av Xatzigiannis men ska sanningen fram sa gick inte jag och barnen in pa stadion dar han sjong. Dom kravde biljett for bada barnen och eftersom jag visste att mina barn skulle bara orka en timme tyckte jag inte att det var vart 40 euro. Vi har faktiskt kris. Och det var ju liksom inte Remos the number 1!!! Sa det blev lek i stadsparken med 100 andra barnfamiljer som darifran lyssnade gratis pa Xatzigiannis. Jag hade liten kylvaska med mig sa vi festade pa kall juice och en mythos. Lite chips till det och barnen var nojda. Mycket riktigt borjade dom gaspa vid 23 och ville hem och sova. Sa da tog var "volta" slut och vi akte hem. Jaja helt ok torsdagskvall anda.

Inga kommentarer: