Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

måndag 27 augusti 2012

Chokladbrun

Star och vantar vid strandduschen. Tjejen som skoljer bort saltet fore mig har en den finaste solbranna jag sett. Riktigt chokladbrun och jamt och fint over hela kroppen. Till och med i armhalan, hur fasen far man farg dar? Anyway, jag sjalv har varit pa stranden 60 ganger nu men ar inte i narheten av hennes farg. Nej det ar bara att erkanna att jag har inte det pigment och blir liksom inte sa brun.
Eller kanske det ar for att jag fortfarande smorjer in mig med barnens solkram 30. Borde kanske ga over till lite sololja? Men det ar sa kladdigt och det kanns som om man grillar sin egen hud. Hudcancer. Usch. Nej jag fortsatter denna sommar med 30 kramen och jamfor mig istallet med de nyanlanda turisterna fran till exempel England som ar bleka som lakan.

1 kommentar:

towa sa...

Hej hallå
Mysig blogg du har! Var själv till Kreta för några veckor sen och jag är också ganska blek!! men mår bra ändå(använde dotterns solkräm 50 sf!) fattar inte heller hur en del kan bli pepparkakor i armhålan hahaha ;)
Ha de bra/towa