Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

söndag 10 juni 2012

Wow vilken utflykt!!!

Har skulle jag kunna slappa varje dag. Nojda barn i barnpoolen och en nojd mamma i solstolen. Nice!!Var ar jag nagonstans?
Sonio Beach i Platanias sa klart. Vilken lordag jag och barnen fick. Forst poolhang och sen flyttade vi oss ner till resturangen, jag och Sofia, dar barnen satt och lekte i den stora "sandladan" stranden alltsa. Lugnt och fridfullt. Vi fick lov att prova deras hemmalagade pizzor, vilken smakupplevelse. Liksom forratterna. Kan verkligen rekommendera deras mat. Du behover inte vara gast pa deras hotell for att besoka restaurangen. Alla ar valkomna dit, frukost, lunch eller middag. Hotellet har en skylt uppe vid Platanias huvudgata dar det star Sonio. Tva gator vaster ut efter Ideal Beach. Kommer du till Liberty Supermarket har du gatt for langt.
Matta och belatna satt jag och Sofia och pratade medans barnen avslutade middagen med glass och lekandes nagon variant av folja John. Nojda barn, nojda mammor!!! Tack Sofia, vi lar komma tillbaka, lita pa det!!!!

1 kommentar:

Jo sa...

Det låter verkligen hur mysigt som helst!