Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

torsdag 21 juni 2012

Upplagt for brak....

Alltsa hur dum far man vara som foralder nar man fragar sina barn pa stranden "Ska vi aka hem?"
Vad trodde du dar liksom att ungarna skulle saga ok, mamma, jag gar och tvattar av mig sanden nu sa att vi kan aka? Som upplagt for brak. Det ar ju som att fraga tonars dottern i familjen vart vill du att familjen ska aka pa semester i sommar, olands djurpark eller Mallorca?
Jag har sjalv som 14 arig suttit och tjurat i en husvagn pa Oland sa jag vet svaret. ( jag tjurade i och for sig inte over Mallorca for dar hade vi precis redan varit pa semster utan jag ville stanna hemma och spenderar varje dag med mitt livs stora karlek. Sa jag lag i husvagnen och lyssnade pa Bryan Adams "Everything I do......." och trodde mitt hjarta skulle ga sonder )
Sa jag tyckte inte ett dugg synd om mamman pa stranden nar hon fick fightas med skrikandes och gratandes barn pa stranden som ABSOLUT inte ville aka hem. Sa klart.

Tro nu inte att mina barn aldrig protesterar och inte vill aka hem, for det klart att dom ocksa kan braka. Men nar dom ser mamma och pappa fardigkladda da vet dom att det ar dax att komma upp ur havet. Sen kan man ju alltid locka med en glass pa hemvagen om det skulle bli tjafs, funkar alltid, oh yes!!!

Inga kommentarer: