Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

fredag 25 maj 2012

Shopping Chania Fullah Sugah

Min gamla kladesbutik Amazon har ju stangt ner som ni sakert kanner till. Men i narheten har nu Fullah Sugah oppnat. Och vi snackar om tufft mode med starka farger, vagat, fint, sexigt, frascht och det skriker sommar och varme inne i butiken. Sjalv kopte jag den turkosbla klanningen som jag hade pa barndopet dar. Fran 37 euro ner till 30 euro pa nagonslags sommarrea, we like!!
Butiken ligger ner pa Mousouron 18 och ligger alltsa tva gator vaster om Saluhallen mitt i centrum. Tidigare fanns kladeskedjan Glou dar.
Finns bara damklader, inte for herr eller barn. Ta garna en titt om du ar inne i stan!!!

4 kommentarer:

Anneli sa...

Hej karro! Vi har bokat flygbiljetter till Kreta den 10 juni och stannar i två veckor. Kul att du lägger ut tips om shopping ställen o boenden. Alltid lika roligt att läsa din blogg :) Kanske återkommer med några frågor innan vi åker.
Mvh.Anneli

anitaskreta sa...

Jag var in dit idag o köpte ett par espadrillos för 11.90. I cerise o turkos, får se om jag vågar använda dem...

Storfiskaren sa...

Hej Karro
Som gammal Grek / KRETA älskare så gör det ont i mitt hjärta att följa den Grekiska Ekonomiska utvecklingen
nu senast läste jag på Expressen att Grekiska staten ej ger pengar till de lokala Apoteken !! http://www.expressen.se/nyheter/grekland-har-slutat-ge-folket-medicin/
hoppas du och din familj/släkt är friska o krya !
Kram på dej o kämpa på

Victoria sa...

Kul med shoppingtips:) jag åker ner till Kreta den 28 juni och 2 veckor framåt, tar gärna emot fler kul tips på vad man kan hitta på:)
Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se