Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

onsdag 16 maj 2012

Modell

Giorgos hamtade en massa harfrisorer ifran Scandinavien i lordags. Dom bor pa Golden Sand, i Chrissi Akti, kanns bekant Anita?
Nar dom fick reda pa att Giorgos fru var svenska sa dom att dom behovde harmodeller och att jag var valkommen. Sagt och gjort hade ju anda en 2 manaders utvaxt akte jag dit och fick kolla in deras arbete. I tisdags morse satt jag med ROD farg som jag ar jattenojd med. Riktigt rod, men ar skitnojd. Klippningen gjordes vid poolen dar dom ca 100 frisorerna lag i solstolar och tittade och lyssnade pa de tva som klippte oss. Klippningen och frisyren hon fixade pa mig ar kanske ingen frisyr jag kommer kora med men alla andra tyckte det var skittufft och skulle fotade mig fran hoger och vanster.
Trevlig avbrott i en hemmafrus vardagsliv. Och gratis, vilket passar min tomma planbok!!

Bildbevis? Kommer sa fort jag hamtat hem kameran fran byn.

2 kommentarer:

anitaskreta sa...

Haha, ja, Karro, den gruppen invaderar Chrissi Akti varje ar. Ar SA nyfiken pa att se ditt har, for de har ju oftast valdigt proffsiga/kanda frisorer!

Eva in Athens, Greece sa...

Kan tänka mig att du passar jättebra i riktigt rött hår faktiskt! Vi måste absolut få se kort nu - måste vara skittufft!
☼☼☼