Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

onsdag 23 maj 2012

La la la la.....



Min favorit ar denna lallande laten La la love med Ivi fran Cypern. Jag haller en tumme pa den. Chrissi skulle sakert hallt bade tummar och tar da hon lallar och dansar till denna dagarna igenom.
Man maste val inte heja pa Sverige for att man ar svensk eller pa grekland for att man bor i det landet, eller? I vilket fall som helst har vi anda barndop pa lordag och kommer anda missa finalen. Jag laser om vinnaren pa natet sondagmorgon.

4 kommentarer:

Grekland nu sa...

Kul för dej och Chrissi fick som ni ville! Det är alltid roligare på finalen om ens "egna" länder är med i alla fall, men om man måste hålla på dom? Njaa...en halv tumme kanske!

Anonym sa...

Cyperns låt är ju lite svensk eftersom det är svenskar som varit med och gjort den.

Tina sa...

Jag tillåter mig själv vara lite negativ när jag skriver att Cyperns låt inte går till världshistorien, direkt... Sorry. Men å andra sidan är ju eurovision mer ett jippo och de fantastiska låtarna kommer rätt glest. Jag ser fram emot att höra Serbiens låt i kväll för först gången. Det är samma sångare som sjöng "Lane moje" som ju är en av de få guldklimparna enligt min åsikt.

Karro sa...

Jag vet och det ar kanske darfor jag gillar den sa mycket for den ar sa dar schlager go och glad lat, sana latar som bara sverige kan.
Tina, valkommen tillbaka!!!
For mig kommer sommaren 2012 var LA LA LOVE och lallande hemma och i bilen, placeringen spelar ingen roll. Latarna gloms bort sa fort. Kan inte komma ihag laten som vann forra aret. Ha det bra!!!!