Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

torsdag 24 maj 2012

Katerinas Kitchen...


Hittade inne pa Facebook en sida som heter Katerinas Kitchen. Sofia som ager och driver Sonio Beach i Platanias rekommenderade sidan och kanner tydligen den grekiska damen som haller i matlagningskurserna. Jag ska forsoka fa aka pa ett "blogguppdrag" sa fort skolan stangt for jag tror detta kan vara en kul grej for turisterna. For vem alskar inte den kretensiska/grekiska maten?


2 kommentarer:

Sofia Smirlakis sa...

Hej Karro!

Hoppas att ni har det bra. Snälla hör av dig när du kan åka till Katerinas Kitchen så kommer jag med. Du kan nog ta med dig barnen då hon har pool, stydsmatta och koja...Nefelli älskade att vara där.
Krama barnen från mig,
Sofia

Sofia Smirlakis sa...

Hej Karro!

Hoppas att ni har det bra. Snälla hör av dig när du kan åka till Katerinas Kitchen så kommer jag med. Du kan nog ta med dig barnen då hon har pool, studsmatta och koja...Nefelli älskade att vara där.
Krama barnen från mig,
Sofia