Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

tisdag 24 april 2012

Vilse

Datan varit hos "farbror doktorn" medans jag var i sverige och nu ar jag helt vilse. Och den pratar ju liksom bara grekiska. Och till er andra med bloggar fran blogspot har er meny ocksa gjorts om? Jag ar helt vilse och famlar runt.
Anyway, vi ar tillbaka hemma. Vi reste ner med Norwegian och det gladjer mig att flygplanet var fullt med turister och det ar bara april manad. Norwegian ar ju inte charter sa alla dessa "endast flygstol" turister gynnar verkligen den lokala turismen. De hyrdes bilar, de blev upphamtade av grekiska hotellagare, akte taxi. Harligt att se och om jag laste ratt har Norwegian i sommar direktflyg ifran Stockholm, Goteborg, Kopenhamn, Helsingfors, Oslo och Bergen. Bravo Norwegian, det tackar vi for!!!!
Jag var jattenojd med servicen och hjalpen ombord. Kanontrevlig personal.
Boka du ocksa din resa pa Norwegian.
Ja varen ar har och det ar underbart vader!!!

6 kommentarer:

Bertil sa...

Hej Karro!
Välkommen "hem" igen. Har saknat dina bloggar. Hoppas att du får riktigt ordning på din dator. Om en månad kommer vi till Grekland.
Denna gången sviker vi Kreta och åker till Santorini tillsammans med våra "Rinavänner" Men vi återkommer. Ha det bra.Vänliga hälsningar. Bertil Rydström i Göteborg.

Emilia sa...

Hej!
Vad roligt att hitta till din blogg och läsa mer om Kreta! Jag och min familj reser dit för första gången, till Agia Marina, på torsdag och hoppas på en bra och vårig vecka.
Jo, blogspot har gjorts om så att alla nu har deras nya gränssnitt. Lite förvirrande tycker jag också!

anitaskreta sa...

Ja, jag kände mig också lite vilsen idag. Det tar ju lite tid innan man vänjer sig vid nåt nytt. Välkommen tillbaka förresten!

Karro sa...

Hej Bertil,
Huvudsaken ar ju att ni inte sviker GREKLAND och det kan ju vara kul att se andra oar ocksa. Hoppas ni far en fin semester hela Rinaganget. Halsa!!!!

Elin sa...

Hejsan!
Jag och min sambo åker till Platanias på torsdag och jag vet inte riktigt vad man ska ta med sig. Hur ser vädret ut? Hur varma kläder behöver man?
Tack för en fin blogg med mycket tips!
Mvh Elin

Karro sa...

Vi har jattefint vader. Det ar till och med skont och varmt om kvallarna redan, typ 20 grader. Men ta med nagot varmt ocksa for man vet aldrig.
Trevlig semester!!