Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

onsdag 25 april 2012

Vardagslyx

Ar det nar man har husets alla dorrar oppnar, man hor faglarna kvittrar, solen skiner, det ar t-shirts premiar, kaffen intas under solparasollet pa balkongen medans dottern leker i lekstugan. ( jaja bli inte allt for avundsjuka for tro inte att jag satt dar hela formiddagen. Naaa efter ett tag gallskrek dottern for hon var sa radd for en dod insekt pa balkongen, sen skulle det lagas mat, aka till affaren och fylla upp ett tomt kylskap)
Men sol och varme laddar batterierna och ger energi, harligt!!!

PS: Letar fortfarande runt har pa grekdatorn efter mitt svenska alfabet men........gar inte sa bra....hall ut!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du högerklicka där nere till höger där det står vilket språk du skriver på, antagligen har du EN eller GR. På "skylten" som kommer upp kan du lägga till vilket språk du vill. Lycka till!

Karro sa...

Jag har lyckats lagga till SV dar nere till hoger men nar jag trycker A, A, O sa blir det [,;,' tecken och inte vara svenska bokstaver. Hmmmm....
Vad kan jag gjort fel? Tack for hjalpen.