Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

onsdag 4 januari 2012

Några bilder.....

Kyriakos och Chrissi följde med över till grannen och sjung och önskade god jul.

Årets tomte.

Alla 7 kusiner samlade på juldagen då Manos firades. Och Chrissi i framtiden fast än är hon ju inte döpt och firade inte.


Jobbigt att fira och flänga.


Julgrupper med blommor, kottar, grankvistar och med ett julkort är mer min grej. Det ska bli en tradition.

Pepparkaksbak. Ingen kommentar eller mer skrivande om det. Bilden talar för sig själv och efter 1 kilo mjöl ööööööverallt i köket gav jag upp och lät barnen leka med dammsugaren medans jag slängde ihop några pepparkakor. Påminn mig till nästa jul att denna tradition är inget för mig och bättre att köpa färdiga pepparkakor. Japp!!!


Julavslutning i skolan.

1 kommentar:

Anna sa...

Fina bilder. Mer bilder i bloggen! :)