Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

fredag 27 januari 2012

Dax igen.....

Säger man inte att man sover sämre och är mer lättväckt när man blir "gammal"? Äldre kanske bättre ord. Jag fyller bara 35 om någon månad men inatt var jag lättväckt fast att klockan bara visade 03,34. Ja jordskalv igen. 5,2 på richter sa dom imorse. Och samma ställe som igår, mellan Kreta och Santorini. Låg vaken ett bra tag inatt och tänkte och funderade över jordskalv och tänk om detta är början på ett jätteskalv. Kom fram till att inatt ska hela familjen trycka ihop sig och sova i vår säng för blir det "tredje gången gilt" ska vi vara samlade.
Nu på morgonen är jag lite lugnare men jag kan erkänna att jag verkligen tycker det är otäckt med dessa jordskalv.

1 kommentar:

anneli sa...

Det skakar ordentligt hos er nu!
Alltid obehagligt, kommer ihåg för några år sen när vi hade en på 6,4 ...då gungade hela huset !
Hoppas det lugnar ner sig nu.