Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

torsdag 10 november 2011

Vet inte...

Ska det bli bättre nu? Vad tänker Papadimos göra för landet? Det är väl bara att tvinga "grekerna till att betala skatt" så har han löst landets problem, eller? ( ha...ha...ha)
Nej jag vet inte. Och jag orkar heller inte. Kör huvudet i sanden nu, vill inte se eller höra mer men ni kan väl sparka mig i röven när något positivt besked kommer eller något ljus i tunneln. För just nu är det väldigt svart. Med huvudet här eller nere i sanden, sak samma, svart som natten överallt.
Tur att den grekiska solen i alla fall skiner. Och mina barn till solstrålar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med dig ! Fokusera på det roliga och positiva i livet. Livet är ju upp å ner..........å Grekland kommer igen det är jag säker på ! Lena

Anonym sa...

Ja inte ser det bra ut, olycksprofetior överallt. Gäller inte bara Grekland utan oss alla, så som det ju är nuförtiden.
Men nån gång måste det väl ljusna, om det nu inte blir krig här först.
November är inte den bästa månaden annars heller, om vi överlever vintern så kanske det känns bättre sen???
h. Inga-Britt