Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

måndag 14 november 2011

Ändrat mig.....lite...



I början av året skrev jag det här inlägget angående gummistövlar. Men jag har ändrat min uppfattning lite, eller så är jag lite sen i modesvängarna, haha, och imorse åkte jag till LIDL och köpte ett par gummistövlar för 14 euro. Men jag är inte en sån hipp människa med shorts och strumpbyxor till utan jag är mer åt Mulle-hållet och ska bara ha dem när det regnar. Och det ska det enligt väderrapporten göra hela veckan. I helgen började "vintern" med 12 grader, regn och kraftig blåst. Huuhhhh.

Så nu har 75 % av familjen gummistövlar. Att den sista 25 % skulle ta på sig gummistövlar är jag myyyyyycket tveksam till. Men man ska aldrig säga aldrig, man kan ju ändra sig. Som jag gjorde.

Inga kommentarer: