Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

onsdag 28 september 2011

Roliga familjen...

Sonen och fadern har samma typ av humor. ( och humör men det får bli ett annat inlägg )
Det roligaste dom vet är att titta på "Americas funniest home videos", ni vet egna videos som spelats in när "olyckan" varit framme eller bara något kul. Dom två sitter i soffan och asgarvar, nej riktigt vrålar ut sina skratt. Chrissi tittar inte på tvn utan på sin bror och pappa och skrattar åt dem för att hon tycker det ser roligt ut. Jag står i köket och skrattar åt hela situation och min toktiga familj!! Ett skratt förlänger livet!!

3 kommentarer:

Eva sa...

Jag HATAR det programmet =)

Karro sa...

Förstår dig, Eva, jag är heller inget starkt "fan" av programmet. Jag tänker hela tiden, gud vad ont det måste göra när dom slår sig så. Ajajaj. Men det roliga är hur resten av familjen viker sig av skratt.

eva i Aten sa...

Haha, ibland är det verkligen roliga videofilmer, men ibland tänker man att vilken tur att de överlevde...
Det verkar vara roligast hemma hos er, Karro!
Titta in hos mig om du hinner - du har fått en award!