Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

måndag 8 augusti 2011

Fånigt leende

Kameran glömde jag i Sverige så något bildbevis ifrån gårdagens konsert får ni inte. Hela dagen idag har jag gått runt med ett fånigt leende på läpparna och småsjungt hans sånger. Vilken kväll!!! Allt blev perfekt. Ολα τα λεφτά!!!!! I bilen på väg emot Rethymnon började jag och Giorgos som vanligt att prata gamla minnen och till dagen i ära kommer vi fram till att det är nästan på dagen exakt 10 år sedan vi "träffades". Och det firade vi rejält kan jag lova. Jag var ingen 34 årig tvåbarnsmamma utan tillbaka till mina 25 och dansade, sjöng och busvisslade. Stora skillnaden var väl att det gick trögt med alkoholen om man jämför med konsumtionen från förr, för någonstans där inne i hjärnan visste jag ju att imorgon är jag mamma igen. Men vem har tid att dricka när man ska klappar händerna, dansa, busvissla och sjunga sig hes???
En kväll jag sent kommer att glömma och som jag kan klara mig på tills nästa sommar.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!!
Något speciellt att tänka på när man besöker er underbara ö men 2 små barn ? Kommer ner nu i slutet på aug Mvh Carina

eva i Aten sa...

Vilken kul kväll, Karro!

eva i Aten sa...

Glömde säga att Remos bor väldigt nära oss i Glyfada.

Karro sa...

Anonym,
Du får ta en titt runt på bloggen och ta till dig info. Det är så olika vad folk vill veta inför semestern. Trevlig semester!!

Men Eva då måste du smygfota honom om du ser honom. Och lägg upp det på bloggen, hihi. Jag har hört rykten om att han i slutet av månaden ska sjunga här i Chania. Blir lite kluven, kan man verkligen gå på samma konsert igen??? Funderar på att ta med barnen denna gång, kanske köra en picknick på stranden utanför konserten, dricka någon öl och dansa runt med mina barn och man där. Vi får se!!
Ha det bra och redo med kameran!!!

Gunilla sa...

Jag var en snabbis till Chania och kollade konserten med Kotsiras/Basis 30 juli, värt varenda krona! Tog massor med bilder, mest på Kotsiras förstås.
Gunilla