Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

onsdag 15 juni 2011

Mitt sommarlov.....

Skolavslutning för lekisbarnen.

Bästa kompisen Stavros!!



- Vi är kompisar och vi älskar varandra. Skulle vi inte vara kompisar skulle vi gråta, säger Kyriakos nu till mig när han ser mig lägga upp bilderna.


Mamma hade alltid en jordgubbstårta till oss på skolavslutningsdagen. Denna tradition gillar jag och passar ju alldeles utmärkt då kära mormor är på besök.


Ha ett härligt sommarlov, Kyriakos!!

Till hösten börjar allvaret. 1 klass. Men det tänker vi inte på nu. Sommar, bad, sverigeresa, utflykter, vattenland och annat kul hoppas vi på hela sommaren!!!

6 kommentarer:

Jo sa...

Åh så fin han är, stora pojken! Kram!

Grekland nu sa...

Vad härligt med skolavslutning och ett helt sommarlov som väntar! Det är nåt speciellt med såna dagar. Hoppas ni får det riktigt skönt!

Eva sa...

Tänk vad det går undan. När jag började följa din blogg var han ju så liiiten... ;-)

kathleen sa...

Fin blogg! Kan du och dina söta läsare kolla på min blogg? Jag skulle bli jätte glad! Och ni får gärna skriva en söt liten komentar. Hi hi O_O Kram och ta hand om er =_= <33 www.kathleen.bloggo.nu

kathleen sa...

Fin blogg! Kan du och dina söta läsare kolla på min blogg? Jag skulle bli jätte glad! Och ni får gärna skriva en söt liten komentar. Hi hi O_O Kram och ta hand om er =_= <33 www.kathleen.bloggo.nu

eva i Aten sa...

Äntligen sommarlov!