Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

tisdag 3 maj 2011

Utskrattad

Hur vet man att det är svenska turister i hyrbilen som passerar en på gatan?
Jo för dom pekar, skrattar och vinkar till mig där jag kommer gåendes från kiosken i min "I love Ullared" t-shirt.

PS: Förmodar att det var anledning. Är det inte t-shirten så blir man ju orolig varför dom skrattade och pekade på mig? Ser jag så rolig ut? Jaja, kul att man kan roa någon.
Och ja idag är det t-shirt väder. Våren på ingång kanske. Eller så hoppar vi över det i år och går direkt in på sommaren.

7 kommentarer:

eva i Aten sa...

Haha, jätteskoj! Får trycka upp en som det står I love Umeå på!

Jag har fixat en ny sida på min blogg som heter Svenska bloggare i Grekland och har satt in din blogg där(lånade fotot på dig från din blogg)och hoppas du ska få lite extra besökare den vägen oxå!

Hej svejs!

Bertil sa...

Hej Karro!
Det är väl kul att man kan roa någon.
Hoppas allt är bra med dig och din familj. 13-5 invaderar min sambo och jag Kreta. Vi bor i Motakis Village på Bueno och stannar 3 veckor. På flyget har jag beställt champagne och choklad som överraskning eftersom
min kärlek fyller 65 år på avresedagen. Gissa om vi skall njuta. Vi hörs hoppas jag.
Bertil o.Anna-Leena. (Rina-gänget)

Karro sa...

Eva,
Kul med en sammanfattning av bloggar. Klart jag vill vara med där.

Bertil,
Välkomna tillbaka!!! Hoppas ni får en fin semester och gratulationer till "födelsedagsbarnet". Skål och grattis!!

eva i Aten sa...

Va' bra att du blev glad, Karro! Ha en fin söndag!

Eva sa...

Tror inte att man förväntar sig att se en sådan tröja på Kreta, i alla fall inte på en lokalbo :-)

Viktoria sa...

Hejsan! Jag brukar titta in på din härliga blogg då och då :) Jag har själv varit på Kreta ett par gånger och är helt förälskad.. i stället :) Tänkte om du vet hur man får sig ett jobb där nere? Var jobbade du tidigare? har fått tips om Apollo i Chania, men de har inte ute några "jobbannonser" men det bästa kanske är att söka på plats? :)

Karro sa...

Victoria,
Det är en svår säsong och svårt med jobben. Har ingen aning. ANtingen får man åka ner hit på vinst och förlust och gå runt och söka på plats. Eller maila företag hemifrån och se om det behövs inför högsäsongen. Lycka till!!