Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

tisdag 17 maj 2011

Liten blir stor



Så bytades spjälsängen ut emot våningssängen och hjälp vad vår dotter känns liten. Hon drunkar i denna stora säng. Hur nattningen går? Jo då det är annorlunda än en spjälsängen där man bara sa god natt och la henne och hon somnade själv. Nu kan ju fröken nyfiken hala sig ner själv och kommer ut till oss. Igår tog det ca 1 timme innan hon tröttnade på att hala sig ner och gav upp och somnade. Jag kör på stenhård "nanny första hjälpen" där jag lägger tillbaka henne i sängen direkt utan att prata med henne. Ja ok någon tyst-nu-sover-du blev det.

Men hon sov i alla fall hela natten. Inte som i lördags då jag vaknade mitt på natten av att någon stod och tittade på mig.

3 kommentarer:

Eva sa...

Vad stor hon har blivit! Och otroligt söta är de båda.

eva i Aten sa...

Fint! Hon vänjer sig nog snart. Bra att du är konsekvent, Nanny!

www.silvia.blogg.se sa...

Hejja Karro, konsekvent! Sjalv ar jag hua min jisses amalia sa mycket mindre konsekvent med andra barnet, och det marks........OPS!