Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

söndag 3 april 2011

Var är våren?

Alltså jag brukar inte vara den som klagar. Och speciellt inte över vädret för det är inget som människan kan styra över. MEN nu får det väl snart vara nog. Det är gråa moln nästan varje dag, regn ( minns inte sist vi haft så mycket nederbörd under dessa månader ) och temperaturen orkar sällan över 15 grader. Så läser jag om svenskar och deras "grillpremiärer". What? Ok kanske det var grillpremiär i 16 grader och folket hade mössa på sig, men ändå. Räcker det inte med att vi greker dras med den ekonomiska krisen ( som lär ta 10 år att komma ur ). Ska vi nu dras med moln och regn? Sol, nu ser du till att komma tillbaka hit och skiner upp vårt land och tillvaro!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller också tummarna för att det ska bli fint och varmt snart! Jag och mina två döttrar åker till Kreta den 1 maj och hoppas självklart på sol och bad i poolen! Fram tills dess fortsätter jag att följa din fina blogg och hoppas på en och annan väderleksrapport. :)
Hälsningar Sara i Huddinge