Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

tisdag 5 april 2011

Utchecking

Den äldre "hotellgästen", ja ni vet han jag går till sängs med, hihi, har checkat ut. I söndagskväll åkte han med båten till Athen och sen vidare på bussresa mot Thessaloniki. Ingen trevlig utflykt utan han är alltså busschauffören som kör skoleleverna på klassresa. Men eftersom min hotellgäst är en kär repeaters här på mitt All-inclusive checkar han in igen på lördagmorgon. Så denna vecka kör min taverna svensktema på menyn. ( Passar på då pappa grek är borta ) Korv stoganoff med ris Kyckling med brun sås och kokt potatis Hemmalagade hamburgare Stuvade makaroner Fiskgratäng

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mums! Håller med, det gäller att passa på.
Tyvärr kan jag inte kommentera med Google-konto, nedanstående kommer upp:
Λυπόμαστε, αλλά δεν μπορέσαμε να ολοκληρώσουμε το αίτημά σας.

Όταν αναφέρετε αυτό το σφάλμα στην Υπηρεσία υποστήριξης Blogger ή στην Ομάδα Βοήθειας Blogger:

Περιγράψτε τι κάνατε όταν λάβατε αυτό το μήνυμα σφάλματος.
Εισάγετε τον ακόλουθο κωδικό σφάλματος και πρόσθετες πληροφορίες.
bX-q7tny3

Tove sa...

Ha-ha, så igenkännande! Fast min försvinner inte från ön. Han jobbar skift så middagarna är mina!