Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

onsdag 6 april 2011

Tar farväl

Giorgos nästkusin med sambo ska få deras första barn ( en flicka ) i juni. Vi bestämde oss rätt fort att alla våra babysaker ska gå till dem. Dels för att dom har det knapert i dessa kristider och jag vet att sakerna tacksamt kommer att användas. Nej, vi ska alltså inte ha fler barn även om jag vissa "bra" dagar skulle lätt kunna tänka mig 4 barn. Men nej vi stoppar här med det klassiska 2, en pojk och en flicka, min dröm har blivit sann. Så nu håller jag på att tvätta och stryka babykläder och spjälsängs lakan. Allt är så smått. Har mina barn varit så små? Men det är rena terapin, som att ta farväl av babytiden. Nu lämnar vi det bakom oss. Kläderna till mina barn blir större. Skostorleken tickar på. Spjälsängen byts ut till en stor våningssäng. Nya stora lakan. Allt blir större. Så också kärleken till dessa två underbara barn vi beriktas med.

1 kommentar:

Anonym sa...

Och jag som har vuxna barn tycker det blev roligare med barn hela tiden ! Så ni har mycket att se fram emot med era yrväder.....Sen kan man alltid låna någon liten bebis om man får gosebehov. Hälsar L i norr