Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

fredag 1 april 2011

Inte röra golv...

När jag var liten minns jag att vi på skolgymnastiken lekte leken "Inte röra golv". Vi hoppade runt på alla pallar, mattor, bänkar, slängde oss fram med lianer och annat för att inte röra golvet. Nu är jag stor ( hehe ) men här hemma kan jag fortfarande leka den leken. Men att inte röra golv är alldeles för lätt för Gudrun slänger ju ut alla husets saker på golvet. Så jag har döpt om leken till "Inte röra saker" så hoppar jag fram genom huset på de enstaka golvfläckar som syns. Bra gymnastik. Och den enda för min del just nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är tur att de "små liven" har vett på att hålla sina mammor i trim. :) Hon ser ju för go ut. Det riktigt strålar "BUS" ur hennes ögon