Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

måndag 21 februari 2011

Karnevalsfest

Blixten McQueens snabbaste medhjälpare. Mr Daskalakis. Igår var det karnevalsparty som skolföreningen organiserat. 150 barn och 130 vuxna hörde jag att vi var.
1 av barnen var den här lilla snoriga tigern!!
Barnen samlade vid scenen för att se på clownen och uppträdet. Giorgos och Chrissi syns högst upp i högerhörnet. En kul söndagseftermiddag. För både stora och små.
Och för våran familj kan man säg att vi också "tjänade" en slant. Eller ja alltså inträdet för oss blev 40 euro men i lotteridragning hade vi turen att vinna. Vår lott med nummer 13 gav oss ett par Puma gymnastikskor i stl 32. ( värde 55 euro ). 13 kan alltså vara ett bra nummer också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Har läst din blogg sen hösten 08 då jag mailade lite frågor till dig om Kreta. Jag måste få säga att trots att jag har 2 egna döttrar, visserligen halvvuxna, så tycker jag att Chrissie är den sötaste lilla flicka jag har sett :)!

Mvh,

Pernilla Ohlsson

Karro sa...

Hej Pernilla!!
Hittade mailkontakten, Elotis och Nymfi va?

Visst är hon söt. Du ska se henne "live" när hon flörtar med sina stora blå ögon, haha.
Ha det bra!! Karro