Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

tisdag 11 januari 2011

Gummistövlar...

Jag börjar nog bli för gammal för de där modesvängarna. Alltså gummistövlar i superhäftiga färger. Hmmmmm. Kan ju vara tufft och käckt ja om man bor i ett land där det regnar mycket ( sverige kanske ) men när jag möter unga tjejer på stan I GREKLAND där solen skiner nästan förjämnan med korta jeansshorts, strumpbyxor och gummistövlar fattar jag noll.
Jag hade gummistövlar på mig när jag gick i Mulle och strövarna. Nej jag börjar bli gammal.


2 kommentarer:

Tina sa...

Nepp. Jag håller med dig. Och tänker hur svettigt det måste vara i de täta gummistövlarna när termometern visar 18 grader...

Jo sa...

Själv gillar jag gummistövlar men håller ändå med dig och denna vintern har jag bara fått chans att använda dem en gång. Elli älskar sina och bråkar alltid med sin far som vägrar låta henne ha dem på sig om det inte är djupa vattenpölar ute, eller ösregn. Han menar att hon kommer få fotsvamp då. Han är lite extrem åt andra hållet, kan jag tycka... Längtar efter kaffen vi ska dricka ihop. Känner mig mycket tuffare med bilen nu så en vacker dag kanske jag ringer och hör om du är hemma..? Kram på dig sötnos!