Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

torsdag 9 december 2010

Chokladkalender

Dax att öppna lucka 9 idag, Kyriakos!! Kommer du?
Som ett skott flyger han fram genom huset och öppnar lucka 9. Som konstigt nog är tom. Hmm... var är chokladen? undrar jag.
Han svarar inte utan går tillbaka till sitt rum och ropar att vi får se imorgon.
Ok jag fattar. För detta "tjuvöppnande" har han fått efter mig. Jaja, imorgon lucka 10. Bättre lycka då!

3 kommentarer:

eva sa...

Underbart!

Anonym sa...

Haha.. ja det minns man minsann. :-)

Sanna sa...

Hej! Åh vad glad jag blev över att hitta en blogg av en svenska på Kreta! Jag är i stort behov av tips inför vår vigsel som vi ska ha i Agia Apostoli ute vid vattnet. Kan du snälla maila mig? Jag skulle uppskatta det jättemkt! Skulle behöva veta om du vet någon svensk fotograf i Chania alt grekisk som tar bra bilder? Och om du kan tipsa om någon bra frisör som kan locka mitt hår alt sätta upp det fint till vigseln?

sannasmail@comhem.se