Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

torsdag 4 november 2010

Till mina barn...

Ett stort tack för att ni är så morgonpigga och kvällströtta. Hörde några mammor prata om att det tog så lång tid för att få barnen ur säng på morgonen och att det alltid var bråk och utdragning nattning om kvällarna. Jag höll tyst om hur det går till i vårt hus. Dom skulle säkert inte tro mig.
Har aldrig behövt väcka ett enda barn. Och kvällsnattningen då? Kyriakos säger själv klockan 20.30 att nu är jag trött och går och sover. God natt, mamma, pappa. Puss och så går han till sängs. Chrissi följer samma schema. Mina barn har alltid somnat själv i sina egna sängar och utan gråt och skrik.
Tack, Kyriakos och Chrissi, för det!


1 kommentar:

Tina sa...

Jag har också kvällströtta barn som gärna vaknar tidigt på morgonen. (inte så kul på lediga dagar förstås) Oftast när vi planerar någon mysig tevekväll en fredag eller lördag ligger dom i en bunt i soffan och snarkar innan programmet vi ska se ens har börjat...