Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

måndag 1 november 2010

Stannar upp lite

Storebror sitter och målar i måleboken. Lillasyster på lekmattan i köket och leker med sina leksaker. Drömsituation för mig. Men istället för att hämta in tvätten, ta bort gammalt nagellack eller något annat superviktigt ( hehe ) som är bra att göra utan barn står jag tårögd halvt gömd och smygtittar på mina underbara barn. Åhhhh......
Passar på att sätta mig vid datan och rumpan har knappt nuddat stolen förrän drömsituationen var borta "Mamma, kom lite" ropar storebror. "Lillasyster äter mina pennor".
Dax att logga ut. Mitt eget fel.

1 kommentar:

Jo sa...

Åh, det där känner jag allt för väl igen :). När min lille groda äntlign har somnat för sig själv så är det bra mycket mer frestande att ta en lite tupplur själv eller bara knappra på datorn. Och igår när Elli låg i soffan och kollade film medan min mamma hade hand om Akis så valde jag att krypa upp bakom Elli och snusa i hennes nacke framför att ta itu med diskberget i köket. Men jag tycker att det får vara så. Kram!