Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

onsdag 10 november 2010

Sol och bad....


Bilderna är inte från i somras. Utan faktiskt idag, den 10 November. Med 29 grader och underbar sol passade vi på ett dopp efter skolan. Ok, jag erkänner att jag sprang i t-shirt och shorts och fotade. Inte för att det var kallt i vattnet utan för att jag är lite bekväm av mig med att hålla på att byta om, sand överallt. Barnen var överlyckliga!! Speciellt den "stora", alltså Giorgos!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅÅh så härligt det ser! Undrade imorse när snön yrde och jag satte mig i bilen mellan Falun och Mora varför bor jag kvar här ???Njut av ert fina väder! Lena

Anonym sa...

Otroligt fint.
Vilken strand är ni på?
Eva i tyresö

Karro sa...

Eva,
Vi är på Kalathas stranden. Den ligger på Akrotirihalvön, 1 mil innan Stavros standen som annars är vår favorit men eftersom vi bara tog en kort sväng valde vi den som ligger närmast oss.

Grekland nu sa...

Härligt! Ibland när min dotter som ju bor på Kreta numera berättar om att de fortfarande badar så undrar jag om vi verklign bor i samma land??