Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

lördag 9 oktober 2010

Bloggkompis!!

Stort grattis till bloggkompisen Johanna som i måndags fick träffa sin efterlängtade son då han föddes på kliniken här i Chania. Jag tog tillfället i akt och åkte och träffade henne för första gången. Har ju följt hennes blogg i över tre år ( och hon min i rätt lång tid ) så det känns ju lite som om man känner varandra.
Hennes blogg om livet i Paleochora är underhållande, rolig och ärlig. Ta en titt om du inte besökt sidan tidigare

Än en gång grattis, Johanna, och hoppas hela familjen mår bra!! Stor Kram!!!

1 kommentar:

Jo sa...

Tack så hemskt mycket Karro! Det var så kul att äntligen få träffas även om det skedde i ett ganska begränsat tillstånd för min del... Du är den första svenskan jag möter som har samma perspektiv som jag - alltså rötter och mentalitet från Sverige men vana vid och kärlek för greker och Grekland, med sina bra och dåliga sidor. En av få jag mött där allting kan förstås utan allt för mycket förklaring. Det var ganska häftigt. Chokladet är slut förresten, plus två till som låg och väntade på mig här hemma, hehe... Amning suger musten ur en ;). Stor kram!