Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

lördag 10 juli 2010

Som att resa till Kanarieöarna mitt i kalla vintern....

Ja ni vet då man mitt i vintern måste leta fram sommarkläderna som ligger långt instoppade. Fast här är det tvärtom just nu. Det letas fram vinterkläder ( alltså långärmat och långbyxor ) mitt i varma sommaren för man vet aldrig med den svenska "sommaren". Kallt eller varmt?
Förra året hade vi 1 varm dag, resten var kyligare och vi använde endast "vinterkläderna". Så nu tvättas det och packas "vinterkläder". Med min vanliga tur ( otur) kommer det säkert bli värmebölja i södra Sverige resten av julimånad. Men det bjuder jag på. Trevlig semester till er alla och njut av sommarvärmen. För på tisdag kommer den säkert med oss!!!

2 kommentarer:

Stefan sa...

Hoppas ni får det trevligt. Just nu är det 29 grader varmt i Laholm :)

/Stefan

Msrie sa...

Välkomna hem vi hörs i veckan när ni " landat"
Kram