Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

torsdag 3 juni 2010

Första doppet





Bilderna är tagna i lördags då jag tog med mig 4 barn och drog till Stavro stranden. Barnen tog sommarens första dag. Själv väntar jag tills det blir lite ( eller mycket ) varmare. Huuuu.
Chrissi var väldigt skeptiskt till både sand och vatten. Men på återbesöket i måndags gick det lite bättre och de goa tjocka benen lyckades vi bada på henne.
Vädret har varit fint i stort sett hela veckan och nu hoppas vi det håller i sig för imorgon kväll/natt landar mamma o pappa. Tjoho!!!!

6 kommentarer:

Tina sa...

Ser härligt ut!

Veronica sa...

Hoppas att det håller i sig för vi kommer oxå i morgon :)

Sandra sa...

Vilken härlig blogg! Jag är en 18årig tjej som tar studenten till veckan, och är nu i sommar/höst sugen på att åka iväg och jobba. Har en kompis som flyttar till Chania på torsdag, så vore jättekul att hitta nåt jobb där och bo.

Och då tänkte jag om du inte har några tips att ge, eller vet om några lediga jobb. Tacksam för svar! /Sandra

Sandra sa...

Min e-mail är; SandraPantzare@hotmail.com

Annelie sa...

Oj vilken tur jag hittade hit! Fråga mig inte hur....
Jag och min man ÄLSKAR Grekland, speciellt då Kreta!
Vi har säkert varit där 7-8 gånger på semester. Då har det blivit Rethymno eller Platanias.
Det kommer att bli spännande att få se hur vardagslivet går till på "riktigt"!
Mvh Annelie

Annelie sa...

Åh, jag glömde säga att vi ätit den allra mest minnesvärda grekiska maten just på Stavrosstranden!
Vi fullkomligt frossade i oss alla tänkbara saker.
Vi har varit där ett par gånger efter det, men det är tydligen inte samma ägare längre, så det blev inte samma sak igen......