Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

torsdag 10 juni 2010

Dom hade i alla fall tur med vädret....

Strålande sol och fint väder hela veckan för mamma o pappa. Men några härliga dopp med barnbarnen blev det inte. Kyriakos blev dålig i måndags med svullen hals. En antibiotika kur på 7 dagar. Feber och genomtäppt näsa. Inget kul alls. Så jäkla typiskt. Men men det kunde varit värre som man alltid får tänka.
Själv har jag passat på att bocka av några saker på "att-göra" listan, som att besöka försäkringskassan och sjukhuset för lite pappersjobb. Hann även med en tur på stan och fyndade sommarsandaler 19 euro, top 16 euro och klänning 20 euro. All shopping i lugn och ro, utan barnvagn och barn som inte delar mitt intresse för shopping. Nej bara jag och min frappe i handen. Nice!!!



4 kommentarer:

Diddi sa...

Låter härligt med sol, här i Småland är det rena hösten. Inte kul alls. Hoppas på uppehåll i morgon då sonen tar studenten. Hoppas lillkillen kryar på sig snabbt. 2veckor tills vi åker till kreta .Ska bli skönt, men har haft fruktansvärd resfeber några dagar! Huaa!!..Några bra matställen att rekommendera i platanias. Är tyvärr inte så impad av maten , så vore bra med lite bra förslag. Ha de gott. Kram Diddi

Freedomtravel sa...

Tråkigt! Men man kan ju inte styra och planera över allt... dessvärre ;)

www.silvia.blogg.se sa...

Ja nog ar det underbart nar foraldrarna kommer och halsar pa - man kan fa lite fixat da! Nar mamma var har passade jag pa att stada tradgarden och tvatta fonstrena!! Hoppas att ni alla mar fint nu. Ar de likadana i Grekland att de satter in antibiotika for minsta lilla?
Hej hopp Asa

Karro sa...

Åsa, they just love antibiotika!!!
Kan snart alla märken och typer.
Vad fint ni har fått hemma hos er. Låter nästan som om jag varit hos er och sett hur det sågt ut "före" renoveringen. Haha. Vi har också fått riktig sommar här så i eftermiddag blir det stranden. Kyriakos är ju hos farmor så jag och mannen tar med dottern bara och badar lite.
Ha det bra!!