Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

söndag 13 juni 2010

Billigare kläder








Hann ju med lite shopping i veckan och blev glatt överraskad när jag märkte att våra vänner, Roula och Yiannis, som har affären AMAZON bytat ut några av de dyra klädesmärkena till billigare. Klänningen till vänster kostade 19 euro och toppen 16. Helt ok. Med tidigare märken och priser hade jag säkert fått ge 50 respektive 35 euro.
Butiken ligger på gatan Tsouderon, nära slutet av lädergatans östra ingång.
Sandalerna köpte jag i en butik längre ner på den gatan för 19 euro.

4 kommentarer:

annai sa...

Vilka fynd! Jättesnygga båda två. Lite "retail therapy" är ju aldrig fel :) Ser ut som en trevlig butik.

Anonym sa...

Hejsan! Alltid lika kul med shopping =) Jättebra att du tipsar om bra och billiga affärer...både jag och min dotter gillade shoppingen i Chania stad när vi var där i somras ;) Mvh,Anneli

Anna Smedberg sa...

Åh, vad jag vill shoppa på Amazon...det var länge sen. Men sist köpte jag en klänning när jag var där. Måste dit igen :-) Anna

Anonym sa...

Åh Krros favvo butik! Där har man varit ett par gånger =)
Kalas att de bytt ut och fixat billigare men bra kläder!
Hoppas allt är bra.
Kram Tessan