Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

fredag 25 juni 2010

Arbetsskada

När jag jobbade kunde jag alla flygkoder, förkortningar, regler och annat viktigt som rinnande vatten.
I tisdags åkte jag och Giorgos med barnen till ett nytt cash&carry ställe. Ja i dessa kristider får man allt kolla upp nya ställen för att jämföra priserna och hur man kan spara in några slantar.
Giorgos letade upp sakerna och sa priset och jag svarade tillbaka som rinnande vatten vad vi betalar på "vårt" supermarket eller på Lidl.
Ny arbetsskada som hemmafru alltså. Spagetti 80 cent, juice 49 cent, ketcup 2,18 euro.......
Japp jag kan min läxa!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Får man lov att fråga vad affären heter och var den ligger? Och var det billigare?! ;)

/Mona

Karro sa...

Mona,
Nja den ligger mot Souda typ och inte värt att som ta turist ta sig dit och handla. Många saker samma pris som i andra butiker så inte ens jag själv kommer att återvända till detta cash&carry.