Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

lördag 22 maj 2010

Vaddå planera?

Nu är det snart mindre än en månad tills Remos sommarturné 2010 sätter igång. OM den sätter igång. På hemsidan finns programmet för 2009 fortfarande kvar. Inget om 2010. Vaddå planera i förtid och köpa biljetter? I Sverige släpps väl biljetterna månader innan en konsert och man har skrivit in med stora bokstäver i sin kalender så att man inte dubbelbokar något. Här bestäms alltid allting i sista minut så jag får väl som alla år vänta på affischerna som sätts upp i stan ett par dagar innan konserten. Och håller tummarna för att han inte kommer när jag är i Sverige. Vilken besvikelse det skulle bli. Hoppas inte, hoppas inte...

2 kommentarer:

Eva Henriksson sa...

Härligt att du som verkar så sansad hoppar iväg ibland.
Så här var det med min Rikard Wolff lite tidigare (har följt honom 20 år) Panik och alla åtgärder för att få biljett - längst fram. Man måste väl inte alltid vara vuxen?

Karro sa...

Jag lugn? Tro mig jag får mina utbrott jag med och tappar ofta tålamodet. Speciellt om kvällarna när jag är trött och vill ha lugn och ro. Då behövs det inte mycket för att jag ska slå bakut.