Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

fredag 21 maj 2010

Oj då

Vad blir resultatet av matlagning blandat med biljettsökande på nätet?
Bränd mat, en hög puls, snabbt knappande på tagentbordet för man är livrädd för att dessa billiga biljetter ska ta slut. Vi får väl beställa lunch idag, men det gör inget. Jag har hittat billiga hemresor i augusti och börjar redan längta efter sommarens semester i Sverige med bilsemester till Dalarna och min bästa väns bröllop. Jippie!! Uppresa till Sverige? Nja det har jag inte bokat än men det ordnar sig alltid. Trevlig helg till er alla!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Själv sitter jag här hemma i Sverige och letar flygbiljetter dagligen. Billigt vill man ju att det ska vara =) förra året fick vi tag i riktigt billiga biljetter till Chania. Vi får se hur det blir i år...men som sagt det brukar lösa sig. I dag har jag fått en försmak på sommarvärmen här hemma. Har varvat solstolen med städning, å så härligt det har varit =)) Trevlig fortsatt helg!! / Anneli