Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

fredag 7 maj 2010

En dålig vecka

Dottern har gått igenom 3 dagars feber och det blev även en sväng till sjukhuset. Bittra, otrevliga och bitchiga sjuksköterska fick mig att sparka bak-ut och det var nära att jag kläckte mig ur "det är lika gott åt er att ni fått lönesänkningar" men kom på att det skulle inte göra dotterns situation bättre. Nu är hon frisk(are) i alla fall även om hon vaknar allt för ofta och har säkert marddrömmar från deras illa behandlande.
Min ångtryckkokare fungerar inte. En "sak" har trillat bort och det är katastrof i mitt kök tills denna del kommer till mig på tisdag.
Har tagit fram sommarkläderna och sonen har 22 par shorts. Ok vi har en lång sommar här men hur i hela friden ska han hinna använda alla dessa??? Och jag har bara köpt 3 av paren. Resten är presenter. Nu måste jag omorganisera i gardroben för allt får inte plats.
Och så la datorn av i 3 dagar. Även om jag inte har så mycket tid längre så känner man sig "lost" utan data och internet.

Vilka I-lands problem vi har va?

Inga kommentarer: